Domov

    Domov

    • Ljubljana, 6. februar 2015
      Rada bi se zahvalila vsem, ki mi sporočate svoje mnenje o knjigi Kako do službe. Hvaležna sem za vsako mnenje, seveda pa sem najbolj vesela za vse tiste, ki ste s pomočjo knjige že prišli do zaposlitve. Bravo!
      preberi »
    • Ljubljana, 4. december 2014
      »Če bodo iskalci zaposlitve upoštevali nasvete v Kako do službe, bomo mi, delodajalci, laže prišli do ustreznega kadra, iskalci zaposlitve pa hitreje do službe. Če se želite hitro zaposliti ali najti novo zaposlitev, ne odlašajte – takoj kupite to knjigo!« - direktor enega izmed dobrih delodajalcev
      preberi »
    • Ljubljana, 13. november 2014
      Ah, saj to je pa tako, kot da bi bil Slovenec, si mislijo mnogi. Nemci so, tako kot mi Slovenci, delavni in točni ter cenijo kakovost. Kar bo vse držalo, samo da so pri vseh teh lastnostih in običajih mnogo bolj konsistentni in zahtevni. Kako torej ravnati in komunicirati z nadrejenim ali nadrejeno, ki prihaja iz Nemčije tako, da boste vzpostavili čim boljši odnos in čim boljšo komunikacijo?
      preberi »
    • Ljubljana, 8. november 2014
      Vedno več podjetij v Sloveniji ali je v lasti ruskih podjetij ali sodeluje z rusijo do te mere, da je lahko vaš šef iz Rusije. Kakšni so ruski poslovni običaji in v čem se razlikujejo od slovenskih? Kaj vaš ruski šef lahko pričakuje od vas, na osnovi svojega kulturnega okolja?
      preberi »
    • Ljubljana, 27. oktober 2013
      Pod besedo »bonton« si večina predstavlja prav bonton za mizo. Večina ljudi je prepričana, da »obvladajo bonton« in mi to razlagajo s polnimi usti hrane. Res? Osnova bontona je obzirnost do drugih (česar ne smemo mešati s tem kaj si drugi mislijo o nas – to z bontonom nima nič skupnega in je tako ali tako nepomembno). Obzirnost do drugih pa pomeni med drugim tudi to, da smo s strežnim osebjem v restavraciji vedno vljudni, da ne govorimo preglasno, da pozdravimo, ko kam pridemo, da se ne pozabimo zahvaliti, ipd.
      preberi »
    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
    6. Naprej

    Kako do službe

    Vsem, ki nastopajo na trgu dela, zelo priporočam, da preberejo knjigo gospe magistre Tamare Guzelj Kako do službe. Priročnik mi je dal bistvene napotke, kako pristopiti do morebitnega novega delodajalca. Po poklicu sem tržnica, pa vendar se nikdar, ko sem nastopila na trgu dela, nisem zavedala, da moram tržiti sebe. V priročniku avtorica po korakih podaja nasvete, kako se na trgu dela profesionalno obnašati. Zavedati se moramo, da so tradicionalne metode iskanja zaposlitve neučinkovite; ustvarile so se nove, ki jim je potrebno slediti, in prav te ta priročnik navaja. Ko sem priročnik prebrala, sem nasvete takoj začela uporabljati in lahko se pohvalim, da sem novo službo v uspešnem podjetju dobila le v pičlem mesecu dni.

    Resnično bi se rada zahvalila avtorici, da je priročnik izdala, saj odpre nove dimenzije, kako uspešno vstopiti in nastopati na trgu dela, ki je danes vedno bolj zahteven.

    Mnenja

    "V veselje mi je, da še obstajajo ljudje, ki jim ni vseeno za bonton, ki se radi smejijo, ki radi berejo, ki radi pišejo. :) Upam, da se iz vaše knjige česa naučim in končno najdem službo. Hvala za izkušnjo. Kakršnakoli bo že." Anja

    Bonton za mizo

    Oranizirajte se tako, da na sestanke v restavracijah ne boste zamujali.

    Bonton na delovnem mestu

    E-pošta naj bo kratka, jasna in jedrnata in predvsem slovnično pravilna.

    Razgovor za delo

    Vprašanje študentke zadnjega letnika: "Pa je res na zaposlitvenem razgovoru treba poznati podatke o delodajalcu? A ne zahtevate malo preveč?"

    Odgovor: "Res je treba vedeti čim več o delodajalcu. To je popolnoma normalno in se od kandidatov pričakuje."

    Twitter

    Je vaš šef Rus? - 5 napotkov kako komunicirati z nadrejenim iz Rusije: www.tamaraguzelj.si #poslovnibonton